

12.5% מההכנסה: אירופה מפסיקה לרמוז ומתחילה לכאוב
רשות הבנקאות האירופית הציגה ביום שישי מסגרת קנסות מוצעת, שלפיה שלא יעמדו בכללים עלולים לאבד עד 12.5% מההכנסה השנתית שלהם.
אירופה מבהירה שהפעם זה רציני: חברות קריפטו גדולות שיפרו את הכללים עלולות להיקנס עד 12.5% מההכנסה השנתית שלהן, כלומר לרגולציה החדשה כבר יש שיניים אמיתיות.
המספר כאן הוא הסיפור. לא קנס סמלי, לא הערת אזהרה, אלא אחוז ישיר מההכנסה השנתית. זה כבר לא שיח של "" אלא של משמעת.
גם הניסוח לא תמים: "". כלומר, הזרקור לא על השוליים אלא על מי שכבר מחזיק נפח, נראות והשפעה. כשממסגרים מהלך כזה סביב שחקנים משמעותיים, המסר כפול — גם הרתעה, גם סימון טריטוריה.
והעיתוי חד: "חוקי הדגל נכנסים לנשוך". לא רק שיש חוק, עכשיו מראים שיש לו שיניים . בשוק קריפטו, זה הרגע שבו נרטיב של חדשנות פוגש חשבונאות קרה.