רגולציהדובי1 דק׳ קריאה26.06.2026, 16:11

לא חסימה, אלא תיוג: Hyperliquid מסומנת בלי רישיון בסינגפור

סינגפור הכניסה את לרשימת האזהרה למשקיעים, והבהירה שהבורסה המבוזרת אינה מחזיקה ברישיון באזור.

בקצרה לקורא חדש

הכתבה מספרת שסינגפור סימנה את Hyperliquid כפלטפורמה בלי רישיון, וזה חשוב למתחילים כי אזהרה רגולטורית כזו יכולה להשפיע על רמת האמון והסיכון למשקיעים.

המהלך כאן פשוט וחד: לא מדברים על מוצר, לא על נפחים, לא על טכנולוגיה — מדביקים תווית רגולטורית. זו שפה של מסגור תודעתי המשקיע לא מקבל כאן דיון, אלא תזכורת.

הניסוח גם עושה עבודה נקייה: "" לא נשמע כמו פטיש, אבל המסר ברור. מי שנמצא ברשימה הזו נכנס לקטגוריה שדורשת מרחק, זהירות, ובעיקר פחות תמימות.

בעולם הקריפטו, לפעמים לא צריך לסגור דלת. מספיק לשים שלט על הכניסה

הכתבה הבאה
$11,600
חולקו בלייב עד עכשיו. אתה עדיין בחוץ.

כל לייב (א׳–ו׳, 11:00) הגלגל מסתובב פעמיים ומחלק כסף ב-Bitunix — חינם. כל מה שצריך: פוזיציה פתוחה, אפילו $1, ולהיות בלייב. מי שלא נוכח — לא זוכה.

תפוס מקום במעגל
עוד בנושא
לכל החדשות