

ביטקוין מתחת ל-60 אלף דולר, והמסך מלא במילה "חולשה"
ביטקוין נסגר לראשונה מתחת ל-60 אלף דולר מאז רבעון 3 של 2024, בזמן שמניות טכנולוגיה נכנסו ל" ", והחולשה במחיר נמשכה אחרי גל מכירות נוסף בהובלת טכנולוגיה בשוקי המניות באסיה.
הכתבה אומרת שביטקוין נחלש יחד עם מניות הטכנולוגיה, וזה חשוב למתחילים כי זה מרמז שהשוק מתייחס אליו כרגע כמו נכס מסוכן ולא כמקלט נפרד.
הסיפור כאן לא נגמר במספר. 60 אלף דולר מוצג כקו שעובר שינוי מעמד — לא רק מחיר, אלא רמה שמאיימת להפוך מ ל. זה כבר שינוי תודעתי, לא רק טכני.
גם הבחירה להצמיד את זה ל"" במניות טכנולוגיה עושה עבודה ברורה: לחבר את ביטקוין לאותו סל של . לא מטבע נפרד, לא סיפור עצמאי — אלא עוד נכס שנגרר עם ה.
וכשמודגשת "חולשה נמשכת", המסר אינו פאניקה. הוא שחיקה. וזה בדרך כלל הרבה יותר אפקטיבי.