

400 מיליון דולר יצאו, אבל סיפור ה"בריחה" עוד לא מחזיק מים
נתוני זרימות מוקדמים מצביעים על יותר מ-400 מיליון דולר ב שבועיות מ-, כשדדליין המעבר של באיחוד האירופי מתקרב, ובינתיים לא נראים סימנים ברורים להגירה המונית מהפלטפורמה למרות ניסיונות של מתחרות למשוך משתמשים.
בקיצור, יצאו מ-Binance יותר מ-400 מיליון דולר בשבוע בדיוק כשכללי MiCA מתקרבים, אבל בינתיים אין סימן שאנשים באמת בורחים בהמוניהם אלא יותר מאבק תדמיתי סביב הנתון הזה.
המספר גדול, אבל הטקסט עצמו חותך את הדרמה: יש , אין עדות ברורה לנטישה המונית. זה בדיוק המקום שבו כותרות מנסות למכור פאניקה, בזמן שהשורה החשובה יושבת בסוף המשפט
האלמנט התודעתי כאן הוא התזמון. נכנס לפריים, המתחרות דוחפות מסר, והנתון של 400 מיליון דולר נותן להן חומר גלם. רק שבלי "הגירה המונית", ה נשאר חצי אפוי.
בקיצור: יש לחץ, יש ניסיון למשוך קהל, אבל אין כאן חותמת של . בעולם קריפטו, גם לזרימה של כסף יש יח"צ.