רגולציהניטרלי1 דק׳ קריאה25.06.2026, 11:44

לא כל מי שמצלם סטורי הוא סמכות פיננסית

אינדונזיה קובעת כי משפיענים שממליצים על קריפטו ונכסים דיגיטליים אחרים יידרשו להחזיק בהסמכות רלוונטיות, כחלק מהידוק פיקוח רגולטורי רחב יותר על .

בקצרה לקורא חדש

הכתבה מספרת שאינדונזיה תחייב משפיענים לקבל הסמכה לפני המלצות על קריפטו ונכסים דיגיטליים, וזה חשוב כי זה נועד לצמצם הטעיה ולחזק אחריות בשוק.

המהלך הזה שם קו ברור בין חשיפה לבין המלצה. ברגע שנכנסת שפת ההסמכה, המסר חד: השוק לא מוכן שכל מי שיודע לייצר טראפיק גם ינווט כסף של אחרים.

הניסוח גם לא עוצר רק בקריפטו, אלא כולל נכסים דיגיטליים אחרים. כלומר, לא סוגרים חור — מסמנים טריטוריה.

והטיימינג מדבר דרך המילים: “tighten oversight”. זה לא מהלך של עידוד שוק, אלא של שליטה בנרטיב. פחות כריזמה, יותר אחריות. מי שבנה השפעה בלי שכבת לגיטימציה, קיבל עכשיו תקרת זכוכית

הכתבה הבאה
$11,600
חולקו בלייב עד עכשיו. אתה עדיין בחוץ.

כל לייב (א׳–ו׳, 11:00) הגלגל מסתובב פעמיים ומחלק כסף ב-Bitunix — חינם. כל מה שצריך: פוזיציה פתוחה, אפילו $1, ולהיות בלייב. מי שלא נוכח — לא זוכה.

תפוס מקום במעגל
עוד בנושא
לכל החדשות