רגולציהניטרלי1 דק׳ קריאה23.06.2026, 22:49

כשיוקר המחיה על השולחן, קריפטו מקבל תפקיד של שעיר לעזאזל — וקנדי לא קונה את זה

הסנאטור מלואיזיאנה ג׳ון קנדי אמר שקריפטו אינו הבעיה בכלכלת ארה״ב, ודחה במידה רבה את מה שכינה “קידום” קריפטו מצד מנכ״ל , בשימוע בסנאט על יוקר המחיה.

בקצרה לקורא חדש

הכתבה אומרת שסנאטור אמריקאי טוען שקריפטו לא אשם ביוקר המחיה בארה״ב, וזה חשוב כי זה מראה איך פוליטיקאים מנסים למסגר את תפקיד הקריפטו בבעיות כלכליות רחבות.

הנקודה כאן חדה: הדיון הוא על , אבל הקריפטו נכנס לחדר כנרטיב נוח. לא מסביר לבד לחץ כלכלי רחב, ולכן קנדי חותך את המסגור לפני שהוא נהיה כותרת.

המילה “promotion” לא מקרית. היא מציבה את קרבון לא כמי שמציג עמדה, אלא כמי שמוכר מוצר. בעולם של שימועים, זה לא ויכוח טכנולוגי — זה קרב על אמינות

הכתבה הבאה
$11,600
חולקו בלייב עד עכשיו. אתה עדיין בחוץ.

כל לייב (א׳–ו׳, 11:00) הגלגל מסתובב פעמיים ומחלק כסף ב-Bitunix — חינם. כל מה שצריך: פוזיציה פתוחה, אפילו $1, ולהיות בלייב. מי שלא נוכח — לא זוכה.

תפוס מקום במעגל
עוד בנושא
לכל החדשות
‏כשיוקר המחיה על השולחן, קריפטו מקבל תפקיד של שעיר לעזאזל — וקנדי לא…