רגולציהשורי1 דק׳ קריאה23.06.2026, 08:01

כשהמס זז למכירה, הלובי רוצה את זה נקי

שלוש קבוצות לובי קריפטו קוראות לקונגרס להעביר ללא תיקונים נוספים הצעת חוק שלפיה תגמולי סטייקינג וכרייה ימוסו כשהם נמכרים.

המסר כאן חד: לא לפתוח, לא לרכך, לא להעמיס סעיפים. להעביר כמו שזה.

בעולם הקריפטו, תזמון המס הוא לא פרט טכני; הוא חלק מהנרטיב. מיסוי בזמן המכירה מייצר מסגרת ברורה יותר למי שמקבל תגמולים מסטייקינג או כרייה, בלי להפוך כל תגמול לאירוע מס מיידי בתוך הסיפור העסקי.

והדרישה “בלי תיקונים נוספים” היא כמעט החלק החשוב יותר. כשמבקשים מהקונגרס לא לגעת בנוסח, זה אומר שהקרב הוא לא רק על מס — הוא על שליטה במסגרת. פחות דיונים, פחות פתחים, פחות הפתעות. בקריפטו, גם בירוקרטיה היא שוק.

הכתבה הבאה
$11,600
חולקו בלייב עד עכשיו. אתה עדיין בחוץ.

כל לייב (א׳–ו׳, 11:00) הגלגל מסתובב פעמיים ומחלק כסף ב-Bitunix — חינם. כל מה שצריך: פוזיציה פתוחה, אפילו $1, ולהיות בלייב. מי שלא נוכח — לא זוכה.

תפוס מקום במעגל
עוד בנושא
לכל החדשות