
רגולציהדובילפני 59 דק׳

בניו יורק, מרילנד ויוטה נערכים פריימריז כשברקע PACs שנתמכים בידי קריפטו דיווחו על הוצאה של יותר מ־8 מיליון דולר על מדיה לתמיכה במועמדים.
המספר פה הוא לא רק 8 מיליון דולר. הוא המסגור: “כסף חיצוני”, “מיליארדרים מקריפטו”, “תמיכה במועמדים”. כל צד מנסה לקבע בראש של הבוחר מי פה מייצג אותו ומי מגיע עם ארנק גדול מדי.
הקריאה של חלק מהדמוקרטים במרילנד למועמד לדחות “outside spending from crypto billionaires” היא לא רק התנגדות לכסף. זו התקפה על הלגיטימיות של ההשפעה. בקריפטו קוראים לזה ביזור; בפוליטיקה קוראים לזה איום. תלוי מי מחזיק את המיקרופון

כל לייב (א׳–ו׳, 11:00) הגלגל מסתובב פעמיים ומחלק כסף ב-Bitunix — חינם. כל מה שצריך: פוזיציה פתוחה, אפילו $1, ולהיות בלייב. מי שלא נוכח — לא זוכה.
תפוס מקום במעגל