מוסדישורי1 דק׳ קריאה25.06.2026, 16:08

לא קונים בורסה — קונים צומת תודעתי

מתכננת לרכוש את בעסקה של 289 מיליון דולר ולקחת שליטה מלאה, כחלק מהרחבת אקוסיסטם שכולל מסחר בקריפטו, , ותשתיות .

בקצרה לקורא חדש

הכתבה אומרת ש-SBI רוצה לקנות את Bitbank כדי לשלוט גם במסחר וגם בתשתיות הקריפטו ביפן, וזה חשוב כי מי שמחזיק בכל השרשרת צובר הרבה כוח על איך משתמשים וכסף זזים בשוק.

כאן אין מהלך נקודתי אלא מהלך של אחיזה. שליטה מלאה ב- יושבת בדיוק על החיבור בין מסחר, הנפקה, תשתית והפצה. כשכל השרשרת נכנסת תחת קורת גג אחת, הערך הוא לא רק בפעילות — אלא ביכולת להכתיב איפה המשתמש נכנס, דרך מה הוא זז, ועל איזה מסילה הכסף עובר.

המשפט "הבורסה הגדולה ביפן" לא נועד רק לגודל. הוא מסמן ריכוז כוח. ובקריפטו, גודל הוא גם נרטיב, גם אמון, גם שער כניסה

הסיפור האמיתי פה הוא לא Bitbank. היא הכלי. המוקד הוא בניית מערכת שסוגרת מעגל. מי שמחזיק גם בזירת המסחר וגם בתשתית, לא רודף אחרי השוק — הוא מסדר את הבמה.

הכתבה הבאה
$11,600
חולקו בלייב עד עכשיו. אתה עדיין בחוץ.

כל לייב (א׳–ו׳, 11:00) הגלגל מסתובב פעמיים ומחלק כסף ב-Bitunix — חינם. כל מה שצריך: פוזיציה פתוחה, אפילו $1, ולהיות בלייב. מי שלא נוכח — לא זוכה.

תפוס מקום במעגל
עוד בנושא
לכל החדשות