מוסדישורי1 דק׳ קריאה22.06.2026, 16:27

מוכרים מניות, קונים ביטקוין — ושומרים מזומן בצד

Strategy של Michael Saylor הגדילה את רזרבת הדולר ל־1.4 מיליארד דולר, רכשה 520 ביטקוין, והמימון הגיע ממכירת מניות MSTR בהיקף 335.5 מיליון דולר.

זה מהלך עם שני מסרים במקביל: מצד אחד עוד ביטקוין למאזן, מצד שני רזרבת דולר גדולה יותר. לא “הכול פנימה”, אלא בניית תחמושת כפולה: נכס תנודתי בצד אחד, נזילות בצד השני.

החלק המעניין הוא המימון. לא מזומן תפעולי, לא חוב שמוזכר כאן — מכירת מניות MSTR. כלומר בעלי המניות מדוללים, והחברה ממירה את זה לעוד BTC וליותר USD Reserve.

בקריפטו קוראים לזה אמונה. בשוק ההון קוראים לזה מבנה הון. פה זה שניהם, עם חיוך קטן של מי שמבין מי משלם על האסטרטגיה

הכתבה הבאה
$11,600
חולקו בלייב עד עכשיו. אתה עדיין בחוץ.

כל לייב (א׳–ו׳, 11:00) הגלגל מסתובב פעמיים ומחלק כסף ב-Bitunix — חינם. כל מה שצריך: פוזיציה פתוחה, אפילו $1, ולהיות בלייב. מי שלא נוכח — לא זוכה.

תפוס מקום במעגל
עוד בנושא
לכל החדשות