מוסדישורי1 דק׳ קריאה22.06.2026, 08:40

כשדמי הניהול הופכים לנשק שיווקי

Morgan Stanley עדכנה את מסמכי ה-ETF על Ethereum ו-Solana, וחשפה דמי ניהול של 0.14% לשתי קרנות קריפטו מתוכננות.

0.14% זה לא רק מספר. זה מיקום. Eric Balchunas אומר שהתוכנית של Morgan Stanley תהפוך את שתי הקרנות ל״זולות ביותר בארה״ב ובעולם״ — וזה כבר לא דיון טכני, אלא קרב על תפיסה.

בעולם ETF, מחיר נמוך הוא דרך להגיד: אנחנו לא באים לבדוק ביקוש, אנחנו באים לקחת אותו. בלי נאומים, בלי רעש, פשוט להוריד את החיכוך עד שהמתחרים נראים יקרים.

Ethereum ו-Solana מקבלים כאן אריזה מוסדית עם תג מחיר אגרסיבי. הקריפטו אולי מוכר חלומות, אבל השוק המוסדי אוהב דבר אחד מאוד פשוט: עמלות שנראות טוב באקסל

הכתבה הבאה
$11,600
חולקו בלייב עד עכשיו. אתה עדיין בחוץ.

כל לייב (א׳–ו׳, 11:00) הגלגל מסתובב פעמיים ומחלק כסף ב-Bitunix — חינם. כל מה שצריך: פוזיציה פתוחה, אפילו $1, ולהיות בלייב. מי שלא נוכח — לא זוכה.

תפוס מקום במעגל
עוד בנושא
לכל החדשות