
מוסדישורילפני 12 דק׳
קרנות הספוט ביטקוין ETF הרשומות בארה״ב רשמו יציאה נטו של 6.4 מיליארד דולר ב-30 יום, הגדולה ביותר מאז השקתן ב-2024, בזמן שביטקוין ירד 17% בחודש האחרון.
המספר כאן לא מספר רק על מכירות. הוא מספר על שינוי טון: מוצר שנבנה כדי להפוך חשיפה לביטקוין לנוחה, מסודרת ונקייה יותר — מציג עכשיו יציאה נטו חריגה.
החיבור בין 6.4 מיליארד דולר החוצה לבין ירידה של 17% במחיר מייצר מסר תודעתי פשוט: גם עטיפה פיננסית נוצצת לא מחסנת מפני חורף קריפטו.
וזו בדיוק הנקודה. כשהכסף יוצא דרך הדלת הכי “ממוסדת” של ביטקוין, זה כבר לא רעש של טוויטר. זה מדד לקור רוח שנגמר מהר מדי.

כל לייב (א׳–ו׳, 11:00) הגלגל מסתובב פעמיים ומחלק כסף ב-Bitunix — חינם. כל מה שצריך: פוזיציה פתוחה, אפילו $1, ולהיות בלייב. מי שלא נוכח — לא זוכה.
תפוס מקום במעגל